
Eerste hulp
bij glasvezel
Kennisbank
Hoe kan ik opzeggen?
Vervelend om te horen dat je wilt opzeggen. Je kunt je opzegging aan ons doorgeven door te mailen naar support@redconnect.nl. Houd rekening met je lopende contract voordat je de definitieve opzegging doorgeeft. Mocht je gaan verhuizen, kijk dan vooral ook naar onze mogelijkheden om je verbinding mee te nemen of over te laten nemen door de nieuwe eigenaar of huurder van het pand waarin jij gevestigd bent.
Veelgestelde vragen
Andere veelgestelde vragen over abonnement
-
Tussen welke contracttermijnen kan ik kiezen?
-
Waarom betaal ik activatiekosten?
-
Hoe kan ik een verhuizing doorgeven?
-
Kan ik ook een sneller abonnement kiezen?
-
Hoe werkt overstappen? Ik wil geen seconde offline zijn.
-
Wanneer kan ik overstappen op een Red Connect verbinding?
-
Levert Red Connect ook zakelijk internet?
Wil je meer weten over
je installatie of verbinding? Lees hier verder.

Postcodecheck
Norm van morgen.
Normaal vanaf nu.
Ons glasvezelnetwerk breidt zich razendsnel uit.
Ontdek of glasvezel al beschikbaar is voor jouw onderneming.
Maak nu de sprong naar zakelijk glasvezel zonder gedoe met onze gratis overstapservice.
Lees meer