De Red Connect servicemonteur bekijkt alle onderdelen uit het installatiepakket.

Eerste hulp
bij glasvezel

Kennisbank

Hoe kan ik opzeggen?

Vervelend om te horen dat je wilt opzeggen. Je kunt je opzegging aan ons doorgeven door te mailen naar support@redconnect.nl. Houd rekening met je lopende contract voordat je de definitieve opzegging doorgeeft. Mocht je gaan verhuizen, kijk dan vooral ook naar onze mogelijkheden om je verbinding mee te nemen of over te laten nemen door de nieuwe eigenaar of huurder van het pand waarin jij gevestigd bent.

Veelgestelde vragen

Andere veelgestelde vragen over abonnement

Wil je meer weten over
je installatie of verbinding? Lees hier verder.

Close-up van een Red Connect monteur in rode jas.

Postcodecheck

Norm van morgen.
Normaal vanaf nu.

Ons glasvezelnetwerk breidt zich razendsnel uit. Ontdek of glasvezel al beschikbaar is voor jouw onderneming.

Maak nu de sprong naar zakelijk glasvezel zonder gedoe met onze gratis overstapservice.

Lees meer