De Red Connect servicemonteur bekijkt alle onderdelen uit het installatiepakket.

Eerste hulp
bij glasvezel

Kennisbank

Hoe kan ik een verhuizing doorgeven?

Voor zowel jou als ons is het belangrijk om dit goed af te stemmen. Mocht je verhuizen, geef het dan op tijd aan door te mailen naar support@redconnect.nl en geef hierbij aan wanneer je uit je huidige pand zult verhuizen.

Mocht je verhuizen naar een pand waar wij kunnen leveren, dan kun je jouw verbinding ook meenemen. Wel zo makkelijk, toch? Je weet wat je hebt en wat je op je huidige locatie ook weer kunt verwachten. Het kan zijn dat we hier nog geen aansluiting hebben, maar wel kunnen maken. Geef het daarom op tijd bij ons aan door te mailen naar support@redconnect.nl en dan kijken we samen wat er mogelijk is.

Veelgestelde vragen

Andere veelgestelde vragen over abonnement

Wil je meer weten over
je installatie of verbinding? Lees hier verder.

Close-up van een Red Connect monteur in rode jas.

Postcodecheck

Norm van morgen.
Normaal vanaf nu.

Ons glasvezelnetwerk breidt zich razendsnel uit. Ontdek of glasvezel al beschikbaar is voor jouw onderneming.

Maak nu de sprong naar zakelijk glasvezel zonder gedoe met onze gratis overstapservice.

Lees meer